År och daaar

Sha sha bloggen!

Känns som flera år sen jag skrev ngt sist :P Men nu ska jag iaf försoka ändra på d :) Jaa så vad har hänt då??

Bor ensam i en liten 2:a fram till den 20:e januari :) Min morfar har nämligen dragit till Chile ett tag och då fick jag typ låna hans lägenhet för att känna på hur d e att bo sj :) Mucho nice faktiskt :)

Sjuk för tillfället... Lr jaa, Jag e förkyld om man ska vara exakt :) D suger lite när man bor ensam... Liksom ingen som tar hand om en. Men jag överlever... Hoppas jag :P

Har fortfarande pojkvän :) Idag har vi varit tsm i exakt 2 år o 8 månader :D Helt underbart om ni frågar moi :)

Nu ska jag kolla på lite mer The big bang theory (ÄLSKAR!!!!!!!) o sen ska jag sova. Hare bra!! :)

Bjuder på den! :)
// C
2011-10-03 / 23:47:31
mamma:

din otacksamma sak! Ingen som tar hand om dig!?? :O


Datum: 2011-10-13 Tid: 21:33:15
C:

Men jag menade inte så!!!!


Datum: 2011-10-20 Tid: 18:44:06



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)