Lajs lajs lajs

Shoo yaou!!

Lajs d här inlägget e för dig :)

Hoppas du mår bra o inte har allt för ont nu efter din underbara operation :P Jaa... Vet inte riktigt vad jag ska skriva :P

Saker jag måste göra:
PLUGGA!!
Panta
Tvätta
Damsuga
Låsa upp min mobil

Juste! Jag har gjort en hämsk sak!................ Jag e nu ägare till en iPhone :/...... D gör ont i min själ att erkänna d...

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag slänger ut en bild på en av d vackraste människorna på denna jord! Fick även den undrbara äran att se henne LIVE! :D

// C
2011-11-05 / 19:15:06
Lisa:

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH !

Hallåååeehehh, iphoneee, wahahagaghhhhh, shit. typ lite sådär avunsjuk kanskeknakseeeeeeeee


Datum: 2011-11-05 Tid: 19:17:14
Bloggadress http://jamentyp.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)