Jag är en säl och jag vill att just du ska klappa mig

tjeeeenare B-rudar och P-ojkar.
Har haft fullt upp under lovet faktiskt, inte ofta man har det... hehe.
Lördag, söndag och måndag spenderades på Jobbet, så inget mer om det.
Tisdag tog jag med Lillbrorsan till Fjärilshuset och hade det massa mys :D
onsdag spenderades hemma hos mig med ett par sköna flickor från skolan. Mat, skratt och massa mys så beskriver jag kvällen ;D
ja kvaliten suger, so what?!

Torsdagen spenderades med Ifrah i Centrum, var najs o ta igen allt snack ^^
Igår spenderade jag dagen med pappa i affären och idag har varit en mysig familjedag. Storhandlat och lekt på Toys N rus.. kan det bli bättre?
/L
2011-11-05 / 19:29:09
Lisa:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VA STOR HAN HAR BLIVIIIIIIT <3333333333333333


Datum: 2011-11-05 Tid: 19:32:47
Bloggadress http://jamentyp.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)