nyduchad

Dagen började med ett Nationella prov i engelska, gick hyffsat om jag får säga det själv.
Dagen spenderades sedan i Kista med filuren Nina. Mycket mys! Fick hem en söt prickig kjol, inte så linda style men lite uppdatering gör väl inget, som min mamma säger xD ;D
Nu ska jag chilla Galet bland mina nytvättade kuddar och lakan..mhmmmm.... ÅH älskar den underbara lukten av tvättmedel i en nybäddad säng! hehe.. ah.. om ni vill anteckna lixom.. förrästen ni kan anteckna en till sak, jag har precis duschad (a) ^^
Aja bjuder på två nytagna bilder hihi ^^
Miiin Underbara Haribo tishaa! :DDD
ifall ni undrar så har jag min nya kjol på huvudet :$ fråga mej inte varför........
/L
2011-05-04 / 22:18:30
Rihanna:

k bry!!<3


Datum: 2011-05-05 Tid: 20:01:15
Anonym:

samir sluta kommentera och skaffa dig ett liv ;)


Datum: 2011-05-05 Tid: 20:04:58



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)