I am number 4!

Shuu!!

Har glömt berätta att jag har sett I am number 4! :) Mucho good film :) Älskar filmer som e overkliga med superkrafter o sånt bajs :) Huvudrollen e även ögongodis o Quin från Glee är med oxå! :D


Hade psykologi prov idag o har tusen saker som ska vara klart imorgon. Och jag har franska prov.... Känner att allt e lite bajs just nu... Min farmor åker hem till Chile imorgon oxå så e lite små depp över d o när jag behöve en människa som mest finns den inte där... super..

Blä vilket bajs inlägg d här blev.. Men men alla måste ju skriva av sig eller bara få ut allt på något sätt lr hur? Ni får helt enkelt hålla ut! Mina happy days kmr txb tro mig!! :D

Nu ska jag fortsätta plugga -.- Hare bäst!
// C <3
2011-03-24 / 20:00:51



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)