Mums!

Hellu!

Har prec tittat klart på ett avsnitt av Hellcats :) Mucho nice :)

Jag o min lilla familj gjorde en lien impuls trip o åkte til kista idag :) Fick ett par nya skor av moi gradpaaah ;) Tidig födelsedags present! :D

Dem e militärgröna... Syns inte så bra I know..

Annars då?? Juste! Provet som enligt mig gick åt helvete gick tydligen inte åt helvete :) Jag klarade mig! There is a God! ;) Fick även reda på att jag fixade matte-A kursen :) Underbart med goda nyheter! :D

Nu måste jag ta en otroligt snabb dusch! Måste bli bättre på att planera!... Men men.. Så här såg jag ut idag :D



Måste ladda nameless (min systemkamera)! Bilderna blir kassa med datorn! -.-

Guuuud niiiight yaaoou!! :D
// C <3
2011-01-27 / 21:50:00
jag:

snygging :)


Datum: 2011-02-06 Tid: 21:59:18



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)