######

Shuu!!

Just nu: Trött o hungrig -.-

Blev godkänd på geografi provet! :) Grattis Camilla! Tack så mycket Camilla :P Såå.... Vad ska jag gör nu då??..... Ngt jag borde göra e fila naglarna :) Så blir d nog ser ni! Jag vet inte vad jag ska skriva! O nu kanske vissa tänker "Men vf gör du d då??" Joo d e såhär att jag e ensam hemma o har så otroligt tråkigt o känner att jag vill dela med mig av denna underbara känsla :P

Haha d e typ värsta fågelmötet utanför mitt fönster XD


Ser ni d små svarta prickarna?? D e fåglar :)

Där ser man bättre :) Skulle ha tagit med nameless (Fish o jag döpte min systemkamera till d :P) o fotat men hennes batteri var tyvärr slut så jag fick nöja mig med mobil kameran :)

O i detta underbara ögonblick ser lila jag då ut såhär:

Dålig kvalite... Yeah I know...

Peace!!
//  C <3
2011-01-10 / 16:18:05



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)