Våfflor i toastmaskin ;P

Shuu!!

Har prec kommit hem efter att ha spenderat en dag hos min morfar med min farmor :) Heheh va konstigt d låter :P Men men it's true! :)

Sov hos min älskade i natt o vaknade av att hans mobil ringde.... -.- Not nice! Sedan åt jag frukost o därefter småsprang jag till tåget mot kalhäll. Hämtade farmor o åkte till morfar :) God mat o sen fick morfar för sig att vi skulle äta våfflor men han hade ju inget våffeljärn -.- Såå.... D blev toast maskinen o stekpanna XP Gott men inte den vanliga smaken våfflor brukar ha... Men d funkar! :D

Nu ska jag titta lite serier :) Juste! Jag har börjat läsa en bok vi fick i engelskan, A long way down av Nick Hornby. Den handlar om ett gäng människor som vill ta livet av sig på ett typ "känt" tak.... Min engelska lärare e väldigt speciell ;)

Hare bäst! Kisses!
// C <3
2011-02-28 / 21:11:08



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)