saker jag stör mig på..

är det bara jag som sitter och funderar på saker jag stör mig på som tex:

1. när en person hälsar på dig och typ frågar hur du mår, och precis när man ska svara så bah går den därifrån (!!!) ohh det där händer mig hela tiden.. och det är inte bara elever utan lärare också!! haha tror C,LÅ, fish och vera kommer ihåg hur lärarna brukade dissa mig i vittra D: precis samma sak händer i min nuvarande skola = inte okej!

2. när man typ kollar på dejting program, i mitt fall the bachelor och killen väljer den elakaste, mest irriterande, jobbigaste och fulaste (utseendet spelar ingen roll egentligen men bara för att man stör sig på henne så blir hon ful) tjejen och låter dom andra flickorna lämna programmmmet.. så sorgligt :'(



3. när en maträtt ser så god och perfekt ut, men innehålller saker man är allergisk mot D:

4. att mitt rum är så litet och alltid stökigt bara för att jag inte får plats med en stor garderob


hahahaha jaa det här inlägget vart lite intressant... men hallå jag måste ju faktis få skriva av mig ibland ;D

/L

2011-02-27 / 11:55:00



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)