BAJS!

Shuu!!

Jag vet inte om d engt fel på min dator lr om d e hemsidan men jag kan värken lägga upp bilder lr videosar... Men men...

Igår vare tjej kväll med melodifestiven hos en kompis! :P Såå grymt kul! :P Christian Walz bode ha gått vidare!!

Sedan mötte jag min älskade på bussen :) Idag på mogonen blev vi väckta av min kära moder då hon undrade om vi ville ha gröt till frukost :P Hehe :) Sen åkte mamma o handla o sa åt oss att va klara när hon kom tillbaka så jag o Mauro hoppade in i duschen en sanbbis, man får inte lukta usch! :P Haha...

Nu har jag prec kommit hem från moster min o e så grymt mätt! :) Nu måste jag plugga annars får jag utskällning av C-O imorgon -.- Inte kul! :(

Bye bye!!
// C <3
2011-02-13 / 17:06:40



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)