OMG! :)

Hellu!


Den här underbara boken som jag velat ha i evigheter nu hittade jag i biblan i skolan! Fatta om jag blev glad! :D

Hade SV redovisning idag (muntlig) Som gick åt skogen... Inte nog med att jag verkligen inte gillar att prata inför grupp har min kropp nu utvecklat darrig röst när jag blir nervös -.- Yaay......

Efter skolan hämtade mamma mig o vi for till Jakan centrum :) Muppade runt lite där o fick underligt nog med mig lite saker hem ;P 3 st trosor ^^ Super snygga :) Har på mig ett par nu :) SÅÅ underbart sköna!! :D

Funderar på om jag ska gå o lägga mig?? Eller är det kanske för tidigt?? :O Nja vi får se hur det blir :) Juste!! Jag får min lön på fredag!! Gaah!! :D

Hare bra!!
// C <3
2010-09-21 / 21:26:47



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)