länge sen ..

Hej! jag vill för min del be om ursäkt för att jag inte bloggat på länge men jag har verkligen nt orkat! :/
Men nu är jag på gång igen!!
Idag hade vi matte på morgonen och sen idrott. Smart som jag är glömde jag mina skor vi spåret där vi sprang (hade såklart andra skor på mig) men det löste sig o läraren hämtade dom åt mig :D
Jag träffade även min älskade chum på tåget hem, mycket kul! :D:D ahh juste.. OCH hennes skugga mauro ;)

Jag har egentligen inte mkt att säga, förutom att livet rullar på och skolan går bra :D
Ha det bäst, kmr försköka blogga mer, fast vi vet ju hur det har gått varje gång jag sagt det ;)

Ska plugga lite nu, inför debbaten på måndag :O JAG ÄR FÖRÖVRIGT KRISTDEMOKRAT ;D



NaaaaaaaaaaW
inte för att bilden har ngt med inlägget att göra ;)

/L
 
2010-09-15 / 19:35:19



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)