kryssning idag

tjenare tjenare, linda in the house yao!
Igår var det en riktig mysig dag :D först drog jag o jonis från skolan tidigare och kom till Vittra där vi vandrade
runt med lite annat folk :) mycket mysigt o träffa alla igen :D senare kom chum och jag, hon o karru drog o träffade frida så åkte vi vidare till chum :D:D där det blev mys med chips och Camp Rock 1 & 2 .

Idag vaknade jag runt 8 för att senare dra på en jobbintevju i McDonken och det gick väll helt ok, det var mycket folk så tror inte jag får jobbet :/ men man vet ju aldrig :)
När jag kom hem packade jag ihop my stuff eftersom vi ska på kryssning idag :)




Förrästen tycker jag det är grymt elak av camilla att inte skriva vad för äventyr hon är med om i gymnasiet :(

/ linda

2010-09-18 / 13:30:30



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)