YAaO

god morgon!
vill börja med att säga att både jag och chum har bloggat dåligt och vi är ledsna över det.. (eller hur chamiseta?)
iallafall..
På lördag åker jag och familjen till turkiet, SKÖNT!
Så alla prov flyttas fram en vecka.. vilket faktis är ganska skönt ;)
Imorrn måste jag dock åka till skolan för att göra No-labben, sen blir det pannkakor och sen hem igen och packa :D
Idag blir det nog ut och shoppa galet inför resan för jag har seriöst typ.. Inga kläder ALLS!

kommer nog slänga in ett inlägg innan jag åker .. men tills dess.. HEj så LÄnge!


hahahahah älskar det häär :D



och nej jag förstår inte vad dom sjunger, bara ett fåtal ord :P men jag älskar seriööst låten, vad den nu handlar om :D


/ L


uppdatering! soryy såg inte att chum bloggat igår ;)
2010-05-13 / 10:22:05



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)