turkiet tomarrrrrooow

Har packat i princip hela dagen och jag är äntligen klar!
Idag var jag i skolan i typ en timme, gjorde nationella och seriöst ja höll på att dö! asså tänk er hur stressad man är under ett prov och jag var där .. helt ensam med .. *trumvirvel*  SVEN! asså okej jag visste att han skulle snacka mycket, men inte så här mycket! asså seriöst jag kunde fan inte tänka!!! han satt där och berättade hela hans livshistoria OCH frågade mig frågor typ, kan du flytande arabiska och ryska, vart kommer dina föreldrar ifrån??! jag blev inte irriterad av frågorna MEN att han frågade allt undertiden som jag sitter stressad och inte kan ett fuckin skit?
ahhhh inte kul! sen åt jag iaf pannkakor med nåra vuxna på skolan, ytterst pinsamt.. nej skojja det var okej bara att dem ar lite tråkiga :S
När jag kom hem så kom madre och hämtade oss och sen har jag bara packat som sagt..

Igår så shoppade jag faktis riktigt mycke.. elr inte SÅ mycket men för att vara jag fick jag faktis ganska mycket med mig..  :D

hmm.. aa vet inte riktigt vad jag ska säga mer..
Åker imorrn runt halv 8 för flyget går vid 9..

Hoppas ni alla får det bra och jag hoppas jag kmr få det mee ;)

byee / L


Älskar den här låten!



2010-05-14 / 21:29:36
Kathrin:

Meeen varför sa du inte till honnom?? :O skulle jag gjort, att du pallade :P jag liider med dig ;) ha det super skönt nu när du reser kram!!<3


Datum: 2010-05-16 Tid: 21:47:33



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)