hejsaan

hade NP i engelska igår och det gick väll bra tror jag, eller nej det gick helt okej förrästen.
idag hade jag so föreläsning på förmiddan och jag fick den sista faktan om hinduismen som jag behövde till att göra klart projektet. På eftermiddan började jag på hinduismen och blev klar med den när jag kom hem.
imorgon ska C, L.Å och fish till mosken i stockholm och det är klart jag skulle tycka det var kul att åka dit men jag skulle inte hinna klart med projektet då "/ så jag kmr stanna i skolan och jobba isstället..
ja juste! när mamma kom och hämtade oss från skolan idag så hittade jag en GULDFISK i en påse i bilen! den var tydligen till mammas kille för att i iran firar man nyår i mars och då ska man ha en sån? hahah aa, men jag döpte henne iaf till fatima :) hahaha i knooow det här projektet har satt sig på hjärnan..

ska kolla lite på tv och vila efter allt plugg så see yaa later!
mwaaaaaaah till alla söta läsare :D hihihihihi..

// L
2010-03-17 / 19:58:11



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)