halloj!

hejsan!
först och främst ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen!
för det andra var farsan skit grym! rekomenderar den faktis och dom flesta som känner mig vet att jag har dålig humor men den filmen fick jag tårar av för att jag garva så jääkla mycket! :D

jaa?
ehm.. skolan har varit bra. vi har fått ett nytt SO projekt och även det sissta so projekt som någonson kmr göra i vittra :'( !! nej men projektet är ganska kul och det handlar om religion så det ska bli lite kuligt :)
ee.. vad mer.. ?
idag hade vi slöjd i skolan och jag höll på med min fina blomma som jag broderar :') *STOLT*
när jag kom hem åt jag lite mat och glass! ben and jerrys sååå gotttttt!!
haha jaa det var allt för mig..
ska fortsätta chatta lite och sen lägga mig!
hejdåå

/ Liinda
2010-03-12 / 22:28:23



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)