GOD MORGON

godmorgon!
vaknade runt 11 idag och det fanns ingen el i hela huset! inget varm vatten, ingen tv, INGEN INTERNET!
Men efter typ en halv timme kom den tbx :D

igår var jag hemma hela dan och runt 5 tiden åkte vi till ikea för att kolla på lite grejjs. Hittade tyvärr inget speciellt, men jag fick en rosa handuk!!! haha aa :P vi kom tbx hem runt 8 och jag laa mig typ vid 11.. hahah inte för jag tror ni ville veta men men :)

Idag så tror jag att jag och familjen ska till kista för att shoppa och se farsan. Trots allt är jag ju släkt med skådespelarna i filmen ;P

när jag kommer hem antar jag att ni kan få en liten recention av filmen, bara för att jag är sååå snäll :)

 

hejdå och fortsatt trevlig dag!

/L

2010-03-02 / 11:54:45



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)