Girls!!

Yellow!!

Har varit o shoppat med Fish o linda idag! :) Det var super kul o nu är jag super trött! ;P Hehehe :) Fish köpte en hel del!! O Linda o jag hittade super snygga jeans! :D Men dem som var finast på Linda köpte hon inte eftersom enligt henne var dem "för korta" -.-  Big NOT!!
Byxorna L tyckte var för korta...


Byxorna hon köpte


Fishs snygga väska :)

Fish köpte ett par snygga byxor :)


Hehehehe.... Jaa.... Dem köpte jag!! :) Mycket snyggare i verkligheten :P

Juste!! Jag höll på glömma en sak! Jag hittade en super snygg lunch låda som jag köpte till min mamma :)

Så ser den ut :)                                                    Undersidan XP

Hehehe det var allt!! Ha det bra!!
// C <3
2010-03-14 / 19:55:45



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)