uggggggly betty

tjenare.. sitter här helt nersnorad och förkyld! fattar inte hur fan jag blev sjuk?! men iaf..
Checkar ugly betty, ÄLSKAR DEN SERIEN!
I skolan hade vi muntliga np- i spanska och shit vad jag garvade hahahah ahh det var så jävla kul särskilt att både jag och lisa är sämst på spanska (förlåt lisa men det är sant vi suger!)
På eftermidan hade vi musik och jag och vera sjöng våran låt ;) vi är bäst!
Fast det var så synd om vera, hela hennes projekt försvann :( men duktig som hon är skrev hon om texten <3 :D

Ska fortsätta plugga klockan nio, till det jävla styva lina provet..
ha det bra!



WOOOW SKILLNAD ELR VAD??!

/L


2010-06-01 / 20:52:32
Vera:

Du är bäst ;) Och KRYA PÅ DIG NU GUMMAN :'( <3


Datum: 2010-06-02 Tid: 15:46:06



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)