Trött :)

Hellu!!

Igår var jag på Twilihgt fan event!! Min underbara pojkvän fixade biljetter dit :P Det var helt sjukt! Alla skrek o några tjejer bakom oss skrek: "Merry me Taylor!!" o grät :P Lite roligt tyckte jag :)

Idag har jag varit med Pål o Fish :) Vi picknikade ute i den underbara solen :) Det var grymnt mysigt! O jag åt mini OREO För första gången :)

Super söta! O galna Fish köpte ett litet mjölk paket som vi doppade dem i ;P Hehehe :)

Sen var jag med underbara Marie o grillade med hennes familj :) Super nice dag!
Någon mer än jag som sknar L??? O nu är även L.Å i Frankrike.... Blä!

Ha det bra!!
// C <3
2010-06-22 / 20:54:30
Fiiish!:

Haha underbar dag <3 , saknar L som fan!


Datum: 2010-06-23 Tid: 15:15:40
Bloggadress http://fridahelenaberglund.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)