Vilken dag!! :)

Så idag var den roliga pulkadagen!! Jag kom dit lite senare än alla andra så när jag väl kom dit skulle vi äta :) Vi grillade ;P O sen gick det lite vildt till när några började leka med eld o springa runt med brinnande tindnigar o sånt :S Det var lite läskigt men ändå kul för alla skrek på varandra :P Hahaha :D Sen gick nästan alla (tråkiga!!!) o vi som blev kvar gick till backen o åkte som galningar!! XP
Jag har några videosar som jag kanske lägger upp sen :P

Efter pulkaåkandet blev jag o V hämtade av min morbror :) När jag kom hem höll min syster på att göra donuts!! I LOVE DONUTS!!!!!!!! O jag fick sedan äran att doppa dem i choklad o socker :P

Den kanske inte ser så goda ut men tro mig dem var superdupermega GODA!!!!!

Sen kom några gäster över o åt middag med oss :) Super gott o jag blev så mätt att jag nästan sprack :P Det blev lite fotografering men det går inte riktigt att ladda upp bilderna nu men dem kanske kommer senare :P

Just nu sitter jag o lyssnar på musik o försöker ladda upp några videoklipp på fejan :) Det var allt jag hade att skriva idag :) Ha det bra :)
// C <3
2010-01-02 / 22:44:46



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)