Trött! :)

Hello :)
Som ni ser i rubriken så e jag trött!! :) Det har varit en mycket rolig o bra dag idag :) Jag har varit med Mari typ HELA dagen :) Super kul!

Mamma väckte mig o ville att jag skulle äta frukost med henne o J eftersom jag skulle vara borta hela dagen :P Så medans vi åt frukost tittade vi på andra delen av filmen The lovely Bones :) Men under filmen var jag tvungen att hoppa in i duschen så jag såg inte klart på filmen :( Men jag kan ju se den en annan gång :) Såå efter duschen klädde jag på mig o fixade till mig lite XP Sen tittade jag på klockan o märkte att jag höll på bli sen så jag skyndade mig o sen fick jag springa till bussen ^^ Men jag hann med bussen!! :D Hahahaha!! När jag kom fram till stationen tfäffade jag Marie o vi gick till Centrum o tittade lite i affärer :) Sen blev vi hungriga ;P O åt på BK (Burger King) :) Det var super gott!! (O väldigt onyttigt) ^^,
Efter det gick vi runt lite mer i affärer o pratade o så :) Sen fikade vi o efter det gick vi hem till henne o satt vid datorn o umgicks o sånt :) O kan ni gissa vad vi gjorde sen?? Vi åt!! Ännu mer! ;P Hahaha O det var super gott!! Efter maten gick vi o hyrde en film (Min stora feta grekiska semester) :)

Filmen var bra men hängde inte alls ihop med den första filmen, Mitt stora feta grekiska bröllop. I första filmen gifter hon ju sig. Men i den här filmen är inte ens killen med någon gång o man får inte veta vad som hände mellan dem. Så den är lite förvirrande :/ Men trotts det är den super rolig!! :D
Efter filmen gick jag hem :) Bokstavligen gick! Hahaha men det var skönt med en liten promenad :) Så nu e jag super trött o ska nog gå p lägga mig snart :)

Det var allt för mig!! Imorgon blir det pulkaåkning!! ;D Ha det bra o sov gott! :*
// C <3
2010-01-16 / 22:59:22



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)