Tjenxen!! :)

Jag vet att jag inte har skrivit något på länge men jag har inte haft tid o när jag har haft tid ar jag inte orkat ;P Men nu skriver jag :)

Ja må hon leva! Ja må hon leva! Ja må hon leva ut i hundrade år!! Ja visst ska hon leva! Ja visst ska hon leva! Ja visst ska hon leva ut i hundrade år!!!! Min mormor fyller år idag så jag skulle vilja dedicera detta inlägg till henne :) <3 Feliz Cumpleaños!!!!!! 

Såå vad ar hänt då?? Ehm.... Jag har varit i skolan, varit med kompisar o jag har även tränat lite med mamma! :) Det var lite jobbigt o jag har faktiskt lite träningsverk :) Vilket känns bra eftersom det betyder att jag har tagit i :) Hehehe :)
Jag har oxå varit ute med M o J o tagit lite bilder! Det var kallt!! ;P Hahahah

Nu ska jag äta sparris soppa :) Eller säger man dricka soppa?? Aja men ni förstår! :) Sen ska jag fixa sköldpaddorna igen o sen far jag till T.G.I.F!! Woho!! Sen är hela helger uppbokad ;) Imorgon ska jag vara med min underbara kompis Marie :) O på söndag ska jag åka pulka med småsyskonen!! ;P Hahaha det kommer att bli super kul!!

Hahaha M "dog" ;P

Den stenen var riktigt hal så jag hade lite problem när jag skulle ställa mig bredvid J XP

Vi klättrade upp i ett träd :) (Jag fastnde lite ;P)

Men nu måste jag gå!! Hej då!!
//C <3


2010-01-15 / 16:48:13
Per:

How about vrida pà bilderna....?

:p


Datum: 2010-01-15 Tid: 17:38:20
Caam:

Sv till Per: Jag vet men det är lite svårt när man inte vet hur man gör! :)


Datum: 2010-01-15 Tid: 23:35:12
kathrin:

haha...riktigt roliga bilder ju =)


Datum: 2010-01-18 Tid: 17:50:28



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)