Städat!! :)

Hello :)

Hela dagen (efter skolan ;P) har jag städat mitt rum :) Måste säga att det var sjukt jobbigt -.- Vill ni veta varför?? Ni får se själva :P

Så här såg det ut innan jag började städa ;P Någon som känner igen sig XP Hahaha :D Men resultatet blev iaf bra :)

Bättre?? :) Det finns fortfarande lite saker kvar på möblerna men det har blivit en stor förändring på golvet ju! :D *stolt* O jag fixade även till lite i vår bokhylla :)''

Visst blev det fint o prydligt! :D

Juste nu kan jag visa lite bilder från när vi var i stan o min sushi tallrik!! :)


Ser ni vem jag är med?? ;P Vilken mask passar jag bäst i? :)


Min super goda sushi tallrik!!!!!! :D :D

O jag måste även tacka Pauli för att hon visade mig dem här :P

Dem är super goda!!!!

Nu ska jag duscha en snabbis!! Godnatt <3
// C :*

2010-01-28 / 22:29:48
joyce:

jag tycker du passade bäst i den svart-vita masken. Du är med Frida där va???


Datum: 2010-01-29 Tid: 20:09:29
Bloggadress http://www.metrobloggen.se/joycita
P*:

Naaaaaaaaaawwwwwwww!! "O :) <3 hahha hur seg som helst meen aah.. ;P

P* - you know.. :P


Datum: 2010-02-11 Tid: 21:26:13



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)