SHOPPPAAT!!

äntligen har jag shoppaaattt!!! :D första gången på lovet..
idag började dagen med frukost vid halv 12 tiden och sedan så åkte vi till kista, där min mammas kompis bor, hon skulle nämligen kolla på min nya jacka som jag inte vill ha, alltså hon skulle kolla om hon ville köpa den.. men det ville hon såklart inte eftersom hon ee typ lika lång som C och min jacka passar på mig.. så ja, ni förstår säkert att den bleev liiiiiite för stor.. sen så åkte vi vidare till mammas jobb för hon skulle fixaa lite grejjs.. träffade oxåå pappa där, eftersom dem jobbar på samma jobb! :D..

sen åkte vi en snabbis till McDonald's och åt lite däär..
sen åkte vi  vidare till kista där jag äntligen fick shoppa!! köpte två tröjjor från new yorker och sen en lång skjorta, ni vet så där lite punkig, ABSOULT INTE MIN STIL! men tyyckte faktis den var fin + det kan aldrig vara fel på lite förbättringar då och då i livet.. ;)

hahaha det första samir sa när han såg mig i den var, shiit det där ee ju lisas stil.. ska du ekaa henne nu oxåå :P HAHAHA! såå aa lisa, nu har jag en tröjjaa i din stil..

det här iaf skojortan.. hittade ingen bättre bild "/..


hmm.. aa det var typ det jag gjorde idag..JUSTE! jag såg en bil och på skylten (kmr inte på vad den heter -.-) stog det cam! hehe jag tkr iaf d var coolt..

skaa nog ta och sova snart..

pussaaarr// L

2010-01-07 / 22:25:19
angie:

sv: aha de är lugnt :), hoppas de går nästa helg då :D


Datum: 2010-01-08 Tid: 18:24:58
Bloggadress http://angica.webblogg.se/
Lisa:

Hahaha, menade han mig ?! x)


Datum: 2010-01-09 Tid: 12:07:30
Julia:

svar: haha, vad bra:D och ser du jag läser er blogg!


Datum: 2010-01-13 Tid: 21:00:30
Bloggadress http://ciiiitrus.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)