Plugg, plugg o lite mer plugg...

Hejsan!!

Idag har alla niorna varit på...

.... Käppala reningsverk!! För er som inte vet vad det är så är det där vårt avloppsvatten renas ;P Visst låter det mysigt?? XP Hahahah men iaf... Vår resa dit var nog den mest ansvarslösa någonsin i lärarnas historia! Jag orkar inte förklara allt men jag kan säga att det var ett mirakel att hela gruppen kom fram hel!! :) Haha men när vi väl kom fram till Käppala fick vi gå in i ett rum o titta på en film. Efter det fick vi gå o titta på själva renings processen :) När man väl gick in i "grottan" så luktade det blä men sen blev man van vid lukten :P På vissa ställen luktade det mer o på andra mindre :)

På något sätt så hade dem hittat den här cyckeln i avloppsrören :D Hur man har fått in en cyckel där eller varför man ens har gjort det har jag ingen aning om :P

Sen var det några som hade slängt pengar i avloppet!! :O Vem slänger pengar i avloppet!!!??? :O :O

Hehehe efter skolan gick jag o J till centrum o tittade runt lite medans vi väntade på mamma :) Jag hittade en super söt kjol i H&M som jag köpte (199 kr) :P
 
Framsida                                    Baksida
Visst var den fin!! :D Vi köpte ett par blå tights oxå men när jag öppnade dem för att ta kort på dem märkte jag att det satt ett larm inne i strumpbyxorna! O det sjukaste var att tjejen som stog i kassan när vi handlade kände på strumpbyxorna för att titta om det var något larm! :O Så undra hur dem kommer att reagera när man kommer ditt med ett larmat plagg!? Dem kommer ju tro att jag har snott dem! Men jag har ju kvittot så jag hoppas att det går bra ;P

Imorgon ska jag gå o simma med pappa o CO!! Det ska bli super kul!! Det var allt för mig!! Glöm inte att jag fyller år snart!! 30 januari!! ;P
// C <3

2010-01-20 / 20:50:23



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)