Hej hej! :)

Vilken dag! Personligen så är inte måndagar mina favoriter :P Varför?? Joo, för att det är början av veckan o man måste vakna tidigt... -.-

Men iaf så idag har vi labbat lite i skolan. Men tyvärr så hade inte våra lärare planerat så bra så allt vi behövde fanns inte :P Så vi gjorde bara 1 av 3 labbar XP Man skulle f fram om luft väger eller ej. Men när jag o V gjorde labben så funkade det inte :S Så vi kom fram till att vi ska bli forskare o trottsa alla lagar (inom förskning)!! XD Hahahahah ;P

Nu har jag o J precis varit o handlat o jag måste säga er att det är.... KALLT!! Men har man mycket kläder på sig så går det bra! :P
Nu håller mamma på göra mat o det doftar underbart i hela lägenheten :) Mmm Mums! ;P

Juste! Jag har kommit fram till att jag verkligen inte skulle kunna vara vegetarian.... Eller joo om hela världen hängde på det då skulle jag nog kunna vara vegetarian men som det är nu så inte en chans!! I LOVE MEET!!! Hahahah ;P Ha det bra!!
// C <3

PS: Om det är någon som tar åt sig så ber jag så mycket om förlåtelse :)
2010-01-18 / 19:25:47
sofiaocherica-fotoblogg:

Nu har vi en ny design! :)

Vad tycker du om den?


Datum: 2010-01-18 Tid: 20:38:28
Bloggadress http://sofiaocherica.blogg.se/
Vera:

haha vi skulle blir fett kända ju :O ;)


Datum: 2010-01-18 Tid: 22:14:56
Bloggadress http://bergstrooms.blogg.se/
Klurr:

Sv: Visst är det .. (;


Datum: 2010-01-19 Tid: 19:15:49
Bloggadress http://kejrowlajn.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)