Heeeellooo :)

Naaw vad söt bild L!!! :) Heheh :)

Såå idag har jag blivit väckt av att en granne började borra... -.- Typiskt.... Men det var ändå lite bra för jag hade en super skum dröm :S Men iaf jag vaknade, åt, klädde på mig sen bestämmde jag, mamma o J att vi skulle ut o handla :) Så vi ringde morfar o undrade om han ville med (han ville :P) Så vi hämtade upp morfar som klagade på att det var kallt o att vi var sega :P Hahaha :) Vi åkte till Net on Net o köpte en skrivare, scaner o kopiator (allt i 1) :) Super fin!! O det bästa är att den lässer olika kort (SD, MS, xD, MMC,CF,MD) o USB-sticka o är trådlös!! :D Så här ser den ut :)
Fin vah!! :P Hahaha nu ska jag ta många bilder, printa ut dem o fixa mitt fotoalbum!! WOHO!! ;D

När vi hade handlat klart på Net on Net åkte vi till Kista för att morfar ville köpa en billig o bra micro :) Så när han väl hittat en snygg o billig micro åkte vi hem till honom o hjälpte honom att kopla in den :) Sen skulle vi pröva den (såklart :P) så vi tinade upp lax o grillade sedan den! I micron!! :D Det blev super gott ;)

Juste... Min morfar var lite klumpig o råkade tappa sin mobil på marken o nar han sen tog upp den stod det att han var tvungen att skriva in ett nypp PIN-kod. Han prövade med den han hade men det gick inte.... O samtidigt som det hände honom märkte jag att jag hade gjlömt min mobil hemma hos honom så jag försökte ju ringa honom med det gick ju inte (irriterad :/). På något vis lyckades morfar ringa mamma från min mobil o då berättade han vad som hade hänt så jag fick gå till honom, i det kalla vädret.... Typiskt....  Väl hemma hos honom fösökte vi med koden igen o vet ni vad som hände då?? Joo, kortet spärrades o vi behövde PUK-koden.... Så jag fick ringa till comviq kundtjänst o förkara vad som hade hänt. Duktig som jag är fixade jag det! XP Hahaha (med lite hjälp av mamma XD)

Hehehe :) Men slutet gott allting gott :) Imorgon blir det familjemiddag med GOD mat :) Mums! ;P Ha det bra!!
// C <3

2010-01-05 / 23:29:13
Klurr:

Det var ju någon snäll tant som hjälpte oss med det, remembaaah ? ;D


Datum: 2010-01-06 Tid: 18:35:27
Johanna:

Sv: Joo, det kan du få! :D



http://www.recept.nu/1.304124/pernilla_wahlgren/efterratter_godis/cornflakesmums



Om det är den du menar?


Datum: 2010-01-06 Tid: 21:04:20
Bloggadress http://johannoo.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)