Godis!!

Hello!!
Jusn nu sitter jag o tuggar tuggummi o läser runt i olika bloggar :)
Idag har jag nästan inte gjort något alls! :) Hehehe eller joo jag har pluggat lite :) O imorgon är projektet garanterat klart!! :D WOHO!!

Jag är fortfarande hemma hos M o blir njog kvar här tills imorgon :) Jag har även ätit en massa godis!! O vet ni vad??! Jag ska fortsätta med det!! XP Hahaha
Juste! Kjolen som jag köpte (som det finns bilder på längre ner) var för stor!! Det sjukaste var att jag hade prövat den innan jag köpte den o då passade den super :) Sen när jag provade den hemma igen var den för stor!! Helt sjukt! :O 

Men jag tänkte bara berätta vad jag gjorde :) Ha det bra!!
// C <3

PS: Fy skäms på dig L!! Du som klagar på att jag inte skriver!!
2010-01-23 / 20:55:53
Per:

Sitter o slappar o käkar godis, och ändå blir kläderna för stora... Kjolen borde ju ha blivit för liten om något! ;)


Datum: 2010-01-25 Tid: 01:22:50
Caam:

Hahahaha d e d bästa med att vara jag! XP


Datum: 2010-01-25 Tid: 20:56:39



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)