FÖRLÅT!!!!!!!!

Jag vet att jag inte har skrivit på super länge men jag har inte riktigt haft tid för att blogga :/ Men jag lovar att jag ska bättra mig :)
Så vad har jag gjort då?? Hmm... Joo, jag har varit i Kista (igen) med V o shoppat lite mer! :) Det var super kul o en rolig sak var att golven var typ ny polerade så jag höll på halka typ 4 gånger!! XP Både jag o V köpte mkt fina saker :) Om du läser V så var tröjan från H&M SKIT snygg på dig!!!!!! ;D

Såå... Nyår då?? Joo, den firade jag med M o hans familj :D Det var super roligt!! Men jag måste erkänna att jag blev lite tåröggd vid 12 slaget eftersom jag inte var med min kära mamma :P Annars var det hur roligt som hällst!! :) Heheheh :D

Idag gjorde jag inte så mkt faktiskt... Åt brunch vid typ 5 :P O sen gick jag till min mammas kusin o åt lite mer gott :) När vi kom hem frös jag så mkt att jag hoppade in i duschen o tog en lång dusch ;P
Juste en, inte så bra, sak är att min käke (höger sida) har typ låst sig så jag kan inte öppna min mun helt :/ Det är super jobbigt när man ska äta :( Men men det går säkert över :)

Imorgon blir det PULKADAG!!!!!!!! WOHO!!! Om ni inte vet var en pulkadag är så är det när man samlar ihop många personer (kompisar) vid en backe o åker pulka!! Super barnsligt men så otroligt roligt!!!! Hahaha :) Det kanske kommer upp lite bilder senare :)

Det var allt jag hade att skriva för idag!! :) Godnatt o dröm underbart!!
// Mucho amor C <3

PS: Är det någon som vet hur man kan rotera bilderna?? Säg gärna till då :)
2010-01-01 / 23:44:13
Lisa:

Sv till Linda: Haha, jag förstår att du inte orkade ;) Puss på min arab åsså!


Datum: 2010-01-02 Tid: 10:58:59



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)