^^,

Hello :)
Idag har jag pluggat som en galning känns det som :P När dagen började hade jag typ hela projektet kvar XP O nu när dagen nästan är slut har jag bara 1/3 del kvar!! :D Jag hoppas jag blir klar med det imogon :)

Efter skolan blev jag hämtad av pappa o det visade sig att Marie (pappas tjej) o lilla Jonathan inte skulle med för att Jonathan är förkyld :( Hoppas dem följer med nästa gång!! :)
När vi var i simhallen var det Nicho som bestämde vart vi skulle vara :P Först ville han att vi skulle vara på ett ställe o sen ville han att vi skulle till ett annat. Sen ville han att vi skulle tilbaka till förra o så höll det på typ hela tiden ;P Rätt så roligt o jobbigt :)

När jag kom hem duschade jag igen för att få bort all klor ;) Det blev en lång dusch XP Hahaha Sen har jag bara pluggat :P

Imorgon ska jag träffa en gammal kompis (!!) o sen är det pulkadags!! ;P Det ska bli super kul!! Efter pulkaåkandet ska jag till M som jag inte har träffat på över en vecka nu! :'( Plågsamt :( Men jag får träffa honom imorgon!! Wonderful!! :D

Det var allt för mig!! Godnatt o sov sött!! :*
// C <3

2010-01-21 / 22:29:42



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)