det här inlägget är föör dig..

Kathrin Larsson!, precis som jag lovade :D

idaag ar jag iallafall haft ganska kul i skolan. Vi lekte roliga lekaar på rasten och jag slösade bort ett Ea pass till att leka, förbättring VISST?!! efter att jag ätit mådde jag lite dåligt :'( och jag måår fortfarande sådäär.. men åt nyss mat.. har inte orkat det innan..

just nu ska jag gå och plugga lite, hoppas bara jag får ngt gjort..

slänger in en underbar bild på min lilla älskling <3


Kraamar/ Linnndaa

2010-01-14 / 20:15:24
Vera:

Naaw va söt :D Krya på dig gumman <3!


Datum: 2010-01-14 Tid: 21:22:08
Bloggadress http://bergstrooms.blogg.se/
kathrin:

tack så mycket linda =D gullig du är...<3


Datum: 2010-01-16 Tid: 23:15:45



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)