B-day!!

Hello!!
Jag e nu 16 år!!!! :D Helt underbart :)

I fredags var det T.G.I.F :) Trerättersmiddag!! Det var gott men efterrätten var godast!! Chokladpudding med grädde o bananer!! :)

Så fin var jag XP


Chokladpudding!!

I lördags var det maskerad här hemma :) Det var super kul o alla var super fina! :D

Jag, Skurk o Sebra :) Fina vah?? XP

Idag hade jag en liten födelsedags fest med släkten :)

Dem här underbara hjälmarna fick jag!! Matchar super med moppen!! :D
Jag fick en massa andra saker oxå :) Av min underbara pojkvän fick jag en t-shirt med en varg på!!!! :D Fett coolt ju!! Hahaha

Nu funderar jag på att äta bacon ;P Det var allt för mig!! Ha det bra!! <3

PS: Har ni märkt att L inte skriver längre :(
// Much love C <3
2010-01-31 / 21:05:57
Vera:

snygga hjälmar :D


Datum: 2010-02-01 Tid: 17:37:19
Bloggadress http://bergstrooms.blogg.se/
Friiida :D:

Asså så cool jag ser ut xD!


Datum: 2010-02-02 Tid: 16:05:54



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)