^_^

Wow, vilken dag.... Jag vaknade, åt en inte så nyttig frukost ;P O sen gjorde jag rent akvariumet till mina sköldpaddor (som jag fick i födelsedags pressent av mina underbara kompisar) :) Dem luktade inte så gott XP Hehehe :) Men klumpig som jag är skrapade jag bort en liten skinn bit på min tumme :/ O ni som känner mig vet att jag o sår på fingrarna inte kommer överens så bra :) Men jag lyckades ignorera såret en liten stund o tvättade klart akvariumet! :)
Hehehe Fina vah :P Det roliga är att killen är mindre än tjejen :P O dem här raserna parar inte sig med varandra därför har jag en tjej o en kille :) För en bättre titt på dem:
Leonardo (Kille)        Raphaela (Tjej)
För er som inte vet så gillar jag Teenage Mutant Ninja Turtles (TMNT) Därför fick dem heta som dem heter :)

Runt 2 tiden kom morfar o efter honom kom moster o co ;P Hehehe :) Vi åt god matt o jag åt så mkt att jag nästan sprack!! Jag kom även fram till att jag inte skulle klara mig som vegetarian XP Efter maten började vi titta på lite komiker på youtube o jag hann oxå läsa lite :)
Just nu läser jag en super bra bok, Hunted (A house of night novel). Det är den 5:e boken i en vampyr serie ;) Jag har fastnat för vampyrer o sånt :P Men dem här böckerna är inte alls som Twilight böckerna :)

Så ser böckerna ut :)

Sen gick alla (förutom jag, mamma o moster) ut o lekte i snön :) O medans alla barnen var ute pasade jag på att baka en kladdkaka :) Så när dem kom in fikade vi o sen var alla tvugna att gå hem :)

Till L: Jag menade bilden när du står vid ett träd med din bror :)

Det var allt jag hade att skriva om idag :) Ha det bra o Godnatt :*

PS: Jag skulle verkligen inte vilja ha så stora boobs som tjejen nedan i Ls inlägg :)
//C <3
2010-01-06 / 22:06:56
Lisa:

Sv cam: Wohoo! Du är bäst :D SAknar er ocksååå <3

Sv Linda: Haha, jaa det tror jag verkligen!! :D


Datum: 2010-01-07 Tid: 12:20:28
Bloggadress http://lisakarinmariaakesson.blogg.se/
Mamma till cam:

Passade på att baka en kaka????? Jag tvingade ju dig!!!!! borde fota dig när du gör det där .....toy enojao minet hahahahahahahhaa


Datum: 2010-01-07 Tid: 20:10:22



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)