11/1 = Börja skolan

Hello everybody!! ;P
Såå som ni ser i rubriken så var det första dagen i skolan idag :) O tro det eller ej så var det faktiskt roligt :) Vi har börjat med ett nytt projekt som handlar om syre :P Vi ska typ skriva en berättelse om hur syre bildas. Så det ska väl bli roligt :) Helt ärligt så förstår jag inte riktigt hur jag ska göra men det blir nog lättare när vi har haft vår första föreläsning :) Juste!! Vi fick labba idag!! Det var super kul! Förutom att vi har en vikarie som är super besserwisser! Ok men iaf på labben fick vi exprimentera lite med ljus,en burk, en bytta o vatten. Vi la i vatten i byttan, tände ljuset, la ljuset i byttan och la över burken. efter en liten stund släcktes ljuset men nästan inget hände. Så då gjorde vi samma sak fast med 2 ljus men nästan inget hände... Igen.... Då blev vi lite irriterade så vi tog 3 ljus o gjorde samma sak o då fungerade det!! Efter att ljuset hade slocknat sögs det upp massa vatten i burken!! Det var super coolt!! :D

Efter skolan gick jag, Fish o L till centrum en stund :) Vi gick runt lite o sen gick vi in i din sko o prövade ett par super höga skor! Hahaha det var jätte roligt o speciellt när L skulle gå med skorna! Hahaha det var så sjukt roligt!! O hon ramlade nästan! XP O jag o Fish var jätte taskiga o skrattade åt henne :P Men hon vet att vi gjorde det med kärlek <3

En bild på de underbara skorna som gjorde så att jag fick mig ett gott skratt :D Men jag måste ändå erkänna att dem var lite söta XP


Det här bilden tog jag på M när vi hade tittat klart på Avatar o satt i bilen :) Visst blev han fin i 3D glasögonen! XP (Jag glömde lägga upp den när jag skrev om filmen :P)


En bild som skulle ha varit mycket finare om kvaliten inte hade varit så kass :)

Det var allt för mig!! Godnatt!!
// C <3
2010-01-11 / 21:41:45
S:

Åå Det är från övernattningen på Zafari Ön <3


Datum: 2010-01-12 Tid: 19:30:37
Klurr:

Sv: TAAAAAAAAAAAAAAAAACK ! :D


Datum: 2010-01-13 Tid: 20:49:51
Bloggadress http://kejrowlajn.blogg.se/
Caam:

Sv till S: Jaa det är det!! Hur visste du att det var den Ön???


Datum: 2010-01-15 Tid: 16:49:48
S:

Svar svar: Haha jag har varit på Zafari Hehe jag bara sökte runt lite på Internet och sen kom jag in på den här bloggen och då såg jag bilden och då tänkte jag att du skulle få en kommentar om den ;)


Datum: 2010-01-15 Tid: 18:40:05
Caam:

Svar till S: Vad trevligt!! :)


Datum: 2010-01-15 Tid: 23:36:43
linda:

veeem faan ee S?? :S :D


Datum: 2010-01-16 Tid: 00:09:00



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)