Food!!

Oooh!! Jag e så mätt! Det känns som att min mage kommer att spricka! :) Men jag måste säga att det var sjukt gott :)

Såå idag var det min lillebrors födelsedags kalas :) Det var kul men ett äventyr att komme dit :) O vi kom typ 1 o en halv time sent XP Hehehe :) Men så det började med att jag kom på att jag inte hade någon buss remsa så vi (jag o M) gick ner till en liten kiosk vid ICA. När jag väl hade köpt remsan ser vi att bussen åker iväg -.- Så vi bestämmer os för att gå till istället men på vägen märker vi att vi hade glömt presenten till Nicho -.- O på vägen hem ramlar jag i en hög med snö :( När vi kom hem bytte jag byxor o M tog presenten :) Sen på går vi till en busshållplats o tittar när nästa buss kom. Efter 6 minuter kom bussen o på bussen satt Ms kompis Emil :) När vi kom fram till stationen ser jag tåget åka iväg -.-' Så vi väntade på nästa tåg o sen gick vi lite o då ramlade M XP Hehehe o jag skrattade mohahaha ;P Men till slut kom vi fram till min pappa o sedan flöt allt på bra :)


En istapp som M försökte få ner i ca 10 min medans jag stog o as garvade! :)


Lillebror :) Han älskar Star Wars :) Vilket M oxå gör -.-'

Sov gott :* Godnatt!
// C <3
2010-02-07 / 21:45:29
Vera:

verkar som att du haft en häärlig helg :) God natt! <3


Datum: 2010-02-07 Tid: 22:46:31



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)