...

hejsan!
tänkte oxå skriva en snabbis, ska sova snart eftersom det är NP imoorn och man vill inte precis vara trött.
idag och dom tidigare dagarna har varit bra ooch lugna. nu ska jag gå och träna lite extaa på alla textyper så det sitter till imoorrn..
fast först tänkte jag slänga in en 5 saker ni inte visste om mig (tror jag) ..

1. jag kollar mig i spegeln väldigt ofta och betraktar min kropp väldigt noga..
2. jag har alltid varit 2 kurvor längre än det "normala"
3. jag ÄLSKAR min skola, bokstavligen Ä-L-S-K-A-R!
4. jag har rest över halva jordklotet själv :)
5. jag gillar inte tecknade filmer -.-


HAHAHA
.. aa det där var ju kul att veta :P .. NOT!

men men.. ha det bäst och alla 9:or lycka till på NP

/ LiInDaA

2010-02-10 / 21:19:39



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)