Me don't like barnvagnar!!

Shuu!!

Var i Kista med lilla syster idag :) Grymt mkt folk! .... inte så konstigt med tanke på att d e mellandags rea.... Ooh jag höll på bli galen på alla människor som hade med sig sina himla barnvagnar!! Asså vf!! Barnen vill ju inte ens vara där! D e ju bara plågeri (både för barnet o andra)! Men men... Fick iaf med mig lite hem :) Var nästan säker på att jag skulle köpa mer än vad jag gjorde men icke sa nicke :P hehe jag e såå rolig! XP

This is what i bought:

Oversized, lite see trough, från Monki :)


Från H&M :) Har alltid velat ha en G'n'R tröja! Var bara tvungen att köpa den idag ;D

You like?? D var allt för stunden! Visar kanske vad jag fick i julklappar senare! Peace!!
// C <3
2010-12-28 / 18:38:22



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)