Klappar :)

Hellu!!

Måste ha varit en grymt snäll liten flicka i år :P Fick så grymt mkt saker :D Thought I would show you :)

10 st Corny Big av J <3 (åt upp en :P)


Handkräm o doft ljus :)


Chocklad, cappuccino, kopp o marchisar av min underbara pojkvänns familj :) (även vantar, glömde fota -.-)


Ett album med en liten del av mitt liv i :D, en HEL bok om andra världskriget!! :D o boken Burned :D


Parfym o typ tvål :)


Massa chocklad o pengar :)


Wesc hörlurar som matchar perfa till min Ipod! :D


O massa smycken :D

You like?? :D D gör jag!! :) Grymt tack för allt!! Ni e bäst o jag älskar er så grymt mkt!! :D (ni vet vilka ni e)

Nu ska jag titta lite på glee sen ska jag sova :) Liten försenad mini jul hos pappa imorgon o ev. Kisat!!.... igen.... :D Peace!!
// C<3

2010-12-28 / 23:31:30



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)