"without you im not complete"

tjenare folket!
Dagen började härligt må jag säga med min brors vackra skrik hörandes genom hela huset..MMM! lovely!
det fortsatte sedan med att han tjatade på mig att jag skulle skita i nationella för att han ville åka på semester till mallorca? självklart vill jag också det, men tänker jag skita i alla prov för det? VERKLIGEN INTE!

Runt 2 tiden drog jag till folktandvården och fixade mina tänder.. typ rensade bort all svart skit :) I knooW bra förklarat! :P

kom tillbaka efter nån timme och spenderade 2 timmar själv med lite tv tittande.. NAJS!

Nu ska jag väll fortsätta sölaa för jag orkar verkligen inte göra ngt vettigare :)

Lägger upp 2 riktigt bra videos om ett tag om islam.. dom har fått mig att lära mig mer om om min egen religion och tjejen förklarar det riktigt bra! :)





Älskar dessa töser + Vera ofc ;)
( Tog den här bilden bara för att jag äskar fridas min :D )


/ L
2010-04-27 / 18:12:24
Frida :D:

Haha ser nästan ut som ett påtvingat leende xD


Datum: 2010-04-27 Tid: 20:43:14
Bloggadress http://fridahelenaberglund.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)