Idre!!

Hellu!!

Har varit i Idre o inte hat någon tillgång till dator :P

Vädret var super i Idre o backana var helt umäjsing XP Hehehe :D Det som var mindre bra var att jag blev påkörd av en idiot i backen när jag höll på ramla -.- Fick hans skida rakt i mitt revben. Inte alls skönt :/ Så nu kan jag inte skratta ordentligt, inte andas ut helt o när jag pratar gör det ont :( Men men det går nog övr snart :)

Tog en hel del biler där :)

Det blev lite stopp på vägen :P


Sjukt svårt att få på brädan på fötterna ska ni veta :)

Internet är å segt så jag laddar upp fler bilder sen :) Ha det bra! :)
// C <3
2010-04-05 / 12:29:38
Olivia:

ooh renar! :D


Datum: 2010-04-05 Tid: 23:01:31
Bloggadress http://olledittlilla.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)