första april

tjenare :)
idag var dagen ganska sköön faktis :P
första passet var so och vi drev en aning med stefan (lärare ;)) och d var .. kul? eller inte så kul som jag föreställt mig men ändå :)
På eftermiddan hade vi ea i en timme och vi fick reda på matteprov resultatet och d gick väll helt ok antar jag ;)
Kl 2 kom mamma och vi åkte runt och kollade på tv till mig och till slut hittade vi en i Elgiganten! tkr den var snygg och bra, ska snart installera den elr vad man ska kalla det :)
har inget mer att säga nu men kanske återkommer igen ikväll :P

juste! d ee ju påsklov oxå!! ska bli skööönt :D



Äskar låten.. får dom underbaraste minnerna från Libanon av den :'(
MEN SNART SKA JAG FÅ NYAAA :D :D

/ L
2010-04-01 / 18:54:13



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)