D ee bra nu..

hej .. ursäkta för mitt tidigare inlägg :$
jag mår iaf bättre nu och har pratat med pappa nu så förhoppningsvis så kmr vi åka, men jag hoppas verkligen på det bäste :)
idag har jag förövrigt bara varit hemma och pluggat lite..
Vet inte vad planerna för veckan är men dom kmr väll se ungefär lika ut..

Juste! måste meddela mina kompanjoner (L.Å, V, FISH OCH C) att jag var hos läkaren idag angående B-sjukdomen ni vet ;) och det gick bra, vi pratade bara om skolan stress och min vikt -.-..
vi kom iaf inte fram till något för dom kan inte göra allergitest eftersom det är så många olika saker jag kan vara allergisk mot så vi ska avakta lite och så om d händer igen att jag spyr så ska jag fixa en lista med exakt vad maten innehöll. Fick även en tid till nästa månad..
Vissa förstår säkert inte alls vad jag pratar om men men, d viktigaste är att mina närmaste får reda på hur det ligger till ♥

Ha en bra kväll!
ps till vera!: Tack för meddelandet ♥♥ Men är du i Litauen elr vad för jag fattar inte hur du både kan vara i litauen och vara med Carro?? :S

men men..
Hejdå..

/ L
2010-04-06 / 20:52:17



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)