Yoo Yoo!! ;P

Helloooo!!!!!

Hela dagen i skolan idag har handlat om sex! :) Hahaha M du skulle ha förjt med idag :P
Förmiddagen handlade om om var sex är och vi kom fram till att sex var en hel del! Sen finns det ju oxå en ful sida med sex. Vad kommer ni på??
På eftermiddagen pratade vi om preventiv medel o så fick vi ställa anonyma frågor :) Super kul!!!
Efter skolan blev jag o min syster J hämtade av mamma o vi åkte till skopunkten och köpte 3 par skor (Tag 3 betala för 2) :P 2 av paren har klack så vi får ju se hur det går :)
När vi sedan kom hem tog jag o J ner moppen till cycklerummet igen (andra gången gillt). Den här gången hade vi faktiskt 2 lås med oss o vet ni vad? Det gick!! Så nu är min underbara mopped nere i cyckelrummet:)
Just nu chattar jag på fejan o lyssnar på när min syster typ.... Sjunger?? Eller något :P
Nu har jag inte något mer att skriva ;P
Ha det bra o ta det lugnt!! kisses <3
// C
2009-12-16 / 20:42:03
Mauro:

Sex... intressant.. själv så vandrat runt i KS hela dagen, och legat med bar överkropp på en säng i ett vitt kallt rum.. länge..


Datum: 2009-12-17 Tid: 00:28:59
The Fish.:

Det var indeed en skojj dag med massa fniss xD., Det är så skönt att vara i skolan och veta att man inte ha något prov att plugga inför eller något att lämna in ! MER SÅNT!


Datum: 2009-12-17 Tid: 09:45:16
vera:

:D


Datum: 2009-12-17 Tid: 20:02:33



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)