Woho!! :D

Tjenixen!!
Så jag o min underbara kompis L har kommit fram till att vi ska ha en blogg tillsammans ^^ Hihi super kul!!
Ok, så min dag då... Hur har den varigt?? Joo, min dag har väl varit lite upp och ner :) Fast början av dagen var hemsk!
Jag vaknade och gick upp som vanligt :) Samtidigt som jag fick ett sött sms från M ^^,
När jag och min syster var påklädda och klara gick vi till bussen (snabbt, vi var sena :P). När vi väl kom till busshållsplatsen fick vi stå o vänta super länge (alltså vi hade inte behövt stressa -.-) Sen börjar man höra hur personer börja bli otåliga... Tiden går men ingen buss kommer.... Allt slutar med att jag o Min syster blir sena och vår mamma får lämna oss :) När vi väl kom fram till skolan står M o väntar på mig (^^) o jag får reda på att det hade hänt något på vägen vilket gjorde att bussarna inte kom fram.
Skolan flöt på bra o det blev julbord till lunch. Mums! :)
När jag kom hem bestämde jag mig för att måla naglarna (något jag inte gör ofta). Typiskt nog så skulle jag o mamma försöka ta ner min mopped till cyckelrummet o då förstördes naglarna totalt -.-'
Nu är jag super trött! Godnatt allihoppa o så ska jag sno L.Å:s citat och säga SOV GÖTT O VAKNA TRÖTT!!!! XP
// C <3
2009-12-15 / 22:51:33
L.Å:

Haha, yeeaah. Den kom jag fatksikt på helt själv!!!!!! Och jag lovar att jag inte är ironisk!


Datum: 2009-12-16 Tid: 15:31:34
Bloggadress http://lisakarinmariaakesson.blogg.se/



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)