Ville baraa..


ÖNSKA ER ETT GOTT NYTT ÅR!! :)

 
kan även berätta lite om min dag.. jag har varit hemma och fixat inför kvällen.. elr okej MAmmA har fixat inför kvällen.. jag har legat och slappat och kollat på tv typ hela dan.. sen vid 4 åkte vi till ängsjö och tog typ en halvtimmes promenad i det is kalla vädret.. nämnde jag förrästen att jag bara hade converse på mig så jag antar att ni förstår att det var jättemysigt -.- ...
men men,, vi åt för ett tag sen och snart ska jag byta om till fin kläder, vet inte varför eftersom d bara ee familjen men min mamma ee lite speciell :).. sen vid tolv ska vi ut och smälla raketer..

Ajaaa måste oxåå skriva FY skäms på C som inte skrivit på ett tag nu..
och Goott nytt år igen!!!



Kramar/ L
2009-12-31 / 19:28:47



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)