tråkkkkigt!

hejsaaaan! idag har jag haft tråkigt, kul va? -.-
asså va fan är det här för lov? jag har haft tråkigt alla dagar hitills!
men men.. imorrn FYLLER JAG ÅR! BLIR HELA 15 ÅR UNG.. !!!

jag and the family ska iallafall på kryssning imorrn, till tallin för att fira my B-dayy.. så jag kommer inte kunna blogga därifrån och jag kmr hem på fredag .. men jag tror jag skriver ett inlägg imorrn innan jag åker iaf.. så chum du får sköta bloggen ensam ett tag!
hmmm.. vad ska jag mer berätta om min dag.. vi har .. städat? och hmm... TVÄTTAT! .. just nu sitter jag här hemma ensam,smutsig och hungrig... haha nej allt annat förutom ensam var en lögn :) men men ska kolla på tv..

aa typ det -.- .. men jag ska iallafall kolla lite på tv nu och så hörs vi imorrn innan jag åker..

puzzzar <3 / L 

måste säga till chum.. KOLLA IN STATESTIKEN.. tyvärrr kan jag inte ladda upp bild :'(

2009-12-22 / 18:05:39



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)