tjugoförsta.december.tvåtusennio

shoo läget?
måste bara påminna camilla att vi måste börja läsa andras bloggar för att få fler läsare, för annars är det ju inte kul..
men iallafall idag har jag varit hoss nadia, vi åt mat, kollade på film och hade det almänt trevligt :)
idag har oxå mammas "kompis" blivit utslängd i kylan av sin kille, och dem kan för övrigt inte komunicera med varanndra eftersom han är spansk och hon rysk.. så mamma har lixom varit deras tolk.. men iallafall hon har precis kommit hem och polisen och shiit har blivit indragna så aa.. lite läskigt har det varit att vänta..

just nu har jag bara allmänt trååk och ska gå och lyssna medan mamii berättar detaljerat vad som hände.. ha det bra!

Idag har det oxå gått 4 månader sen jag träffade min älskling sist och jag saknar honom grovt.. 4 MÅNADER :'( 

kramAAAr// L

 

2009-12-21 / 21:56:40



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)