tbx från daah kryssning :)

hejsaan :)
nu är jag tbxx från kryssningen och den var helt okej.. elr okej det var kul men inte skiiiiit kul om ni fattar ;D ..
första dagen så åt vi mat i buffen och maten var ganska god, fast inte så mkt att välja på :/ .. sen så begav vi oss mot fun clubben där jag fick gå upp på scenen för d var min födelsedag :) ..
vid 10 så gick jag till hytten och satt och kollade på film eftersom det var ganska många fullisar :O  så det var säkrast att sitta där.. vi hade disneychannel och MTV oxåå :P..
igår så var vi ute i estland och promenerade.. hittade ingenting under hela dan .. men sen så hände det! jag hittade en ass coool mössa (enligt mej) det är en vanlig mössa men den är lång där bak så det blir soom en halsduk.. men ni kmr fatta när ni ser den :P ..
aa det ee typ det jag gjort när vi vart där.. kom hem idag runt 11..

hej då !

kramizzar// Lindaa..

Ps: kan hända att jag lägger upp bilder sen :D
2009-12-25 / 12:49:34



Skriv ditt namn!

Länk till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Glöm inte mig :)